Profiboxing.cz

Přepnout do PC verze

VIDEO Brutální KO! Jenže nejen soupeři, ale také sudímu, počítat musel náhradní

  • Napsal Antonín Vavrda

Nečekaný konec zápasuNečekaný konec zápasuBANGKOK – Hodně šokující záležitost se stala během druhého kola zápasu na turnaji Max Muay Thai v Thajsku. Čínský bojovník Kou Ta-kchuej (Gou Dakui) totiž stihl knockoutovat nejen svého thajského soupeře Super X Sitsontidecha, ale také hlavního rozhodčího.

„Ach můj bože, kopl rozhodčího, poslal k zemi rozhodčího,“ zní od jednoho z televizních komentátorů zápasu mezi Ta-kchuejem a Sitsontidechou. „Ach ne, tohle jsem za více než třicet let v tomto sportu ještě neviděl,“ přidal.

DALŠÍ ČLÁNKY Z RUBRIKY:

Jen těžko s ním lze polemizovat.

Je libo dvojité KO? Pár takových duelů se najde. Je libo vybití frustrace jednoho z bojovníků na ringovém? Ano, i takové případy jsou.

Ale aby jedním kopem poslal kickboxer k zemi rozhodčího a také soupeře, to je nejspíše skutečně rarita. Stejně jako následné řešení situace.

Otřesený sudí, který se do akce přimotal proto, aby ochránil již „roztančeného“ Thajce před větší nakládačkou (což se mu bohužel vlastně i povedlo), totiž nebyl schopen bojovníka klečícího vedle něj na podlaze ringu odpočítat.

A tak to za něj udělal jiný rozhodčí, který byl pod ringem připravený pro další zápas. „V ringu je další arbitr. Právě, když jsem myslel, že už jsem viděl v muay thai úplně všechno,“ dodává s notnou dávkou nadsázky komentátor zápasu.

Zápasu, který přes všechny zmíněné okolnosti skutečně Kou Ta-kchuej vyhrál a ve svém 30. profesionálním duelu si připsal 21. výhru.

VIDEO ŠOKUJÍCÍHO KONCE ZÁPASU

Copyright © 2010-2022 Profiboxing.cz

Nahoru PC verze